Nézd meg ezt is!

Ügynökségünk várja modellek jelentkezését.

Friss topikok

Old Man's Arc Szépségverseny

2007.09.06. 17:06 | Lisa Models | 6 komment

A Lisa Models Modellügynökség elindította két modelljét az Old Man's Arc Szépségversenyen. Szeretnénk bekerülni a döntőbe és a modelljeinket megmérettetni.

Kérjük, segítsetek abban, hogy bekerüljenek a döntőbe.
Ezen a linken tudtok szavazni:

verseny.oldmans.hu/index.php?p=voks&versenyzo_id=3905

http://verseny.oldmans.hu/index.php?p=voks&versenyzo_id=4318


Természetesen várjuk véleményeteket is az Old Man's Arc Szépségversenyről és a modelljeinkről is.



Címkék: szépségverseny oldmans arcszépségverseny

A bejegyzés trackback címe:

https://lisamodels.blog.hu/api/trackback/id/tr49158968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laci 2007.09.07. 21:08:05

Szavaztam volna, de a rendszer nem engedi. Elmegy a szavazat, de az e-mail nem jön meg.

De szerintem ma senki nem tudott rád szavazni, mert a pontod nem nőtt. Másé igen...

csilla 2007.10.02. 11:33:52

Én is benn vagyok az oldmans versenyben de ott nembiztos hogy tisztességes aszavazás:(

Baris Éva 2007.10.21. 12:44:45

Hát igen ott sajna nem tisztességes a szavazás! Én is fent vagyok suzzy21 néven. De kérlek titeket hogy szavazzatok rám a www.fhm.hu oldalon lent jobb oldalon! Nagyon köszönöm!

Detti 2008.03.22. 17:32:58

Sziasztok! Szépek a modellek, de szerintem itt már nem arról szól ez az egész, hogy ki milyen szép, hanem hogy mennyit mutat magából. Az biztos, hogy az első 15-nél sokkal szebb lányok is vannak fenn! Na mindegy! Én is fenn vagyok és elég hervasztó a helyzet!

ildikó 2008.11.04. 15:34:29

Sziasztok,ezt én sem értem hogy miért engedélyezik azokat a képeket amiben a lányok mesztelenek,vagy csak egy szál bugyi van rajtuk és úgy pucsitanak...nekik az az ARCUK??Én ezt nem értem,de mind egy .....Attól függetlenül mindenkinek sok sikert kívánok,ÉLJENEK A MAGYAR LÁNYOK hísz ők a legszebbek!

Kenguru 2008.11.15. 11:40:18

Ettől van nézettség...

Az arc csak egy cím a versenyhez
süti beállítások módosítása